250808

Idag är det en mycket speciell dag. Mycket.
Det är nämligen så att både jag och Anna har namnsdag. wohoo!
Louise och Lovisa. Jag och Anna.
Måste säga att det är lite småhäftigt att vi har samma namnsdagar. Jag heter faktiskt också Anna, men i mellan namn.
Så 25 augusti och 9 december är datum att lägga på minnet.

Dessa dagar fikar jag och Anna alltid på något mysigt café. Dricker varm choklad och äter en kaloribomb som senare får än att vilja ut och springa i flera timmar. Meen, det hör till. Det har vi gjort sen.. jag vet inte när! 
Och självklart kommer vi fortsätta med det. Tills vi är gamla skruttiga gummor som sitter och skruvar på våra hörapparater.    <3

Ah. Där ljög jag. Anna och jag fikar aldrig på något mysigt café på våra gemensamma namnsdagar. Men visst vore det mysigt om det vore så?! Vi är för dåliga på att fika överhuvudtaget måste jag säga. Anna, det får vi bli bättre på!

Nu ska jag fördjupa mig i siffrornas mysterium. Känner att det inte är så bra att jag redan ligger sidor efter planeringen.
Såå, ta hand om dig (garnier. tänker alltid på den där dryga reklamen)                                         puss!   /Gunilla


Kommentarer
Postat av: Anna

Okej trevligt :) jag var tidigare i Side, och ska dit nu igen =P haha

2008-08-25 @ 20:22:49
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa, det måste vi faktiskt bli bättre på! hmm.. har vi någonsin fikat tillsammans? liksom fikat, inte ätit lunch eller så?... njaej, jag tror inte det.. om inte den gången alexandra bjöd oss på varsin bulle på mat och kakugnen räknas?..

2008-08-26 @ 10:19:17
URL: http://askalaas.blogg.se/
Postat av: Sofie

mm ja förstår inte hur folk kan vara så elaka.. hade du försäkring som täckte då?

2008-08-26 @ 10:39:49
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0