300808

Helg igen. Helg helg underbara helg. Fest!?
Nej justja jag är sjuk så jag får sitta hemma och tråka.
Hade tänkt och låna hem en kamera över helgen så jag skulle ha något att roa mig med när alla andra är ute på äventyr. Sprang (eller ja, springa får jag ju inte så jag gick så snabbt jag kunde) runt och letade efter Edyta, hon som har kamerorna, och väntade till klockan halv fem utanför hennes rum. Men icke. Hon kom inte och jag hade jagat henne i onödan. Så nu sitter jag här och tänker på hur kul jag skulle haft det om Edyta lånat mig en kamera. Åh.

Samma sak var det förra helgen. Skulle ut till vår stuga över helgen och tänkte känna mig lite kreativ och fota lite. Men såklart var Edyta spårlöst försvunnen då med. Jag måste köpa mig en egen systemkamera helt enkelt. Oj vad kul jag och min nyblivande vän skulle ha.

Jaha vad ska jag göra nu då?

Kanske ta en promenad, eller spela lite gitarr, eller spela lite flöjt, eller jobba lite matte, eller fysik, eller sitta framför datorn och läsa andras bloggar, eller kolla på film, eller ringa någon som vill dryga med mig, ellerellereller. Vi får se hur det blir. Ska iallafall hoppa in (bokstavligen talat) i duschen nu.                 puss!  /Gunilla

Kommentarer
Postat av: Daniel

Häng med på karaoke ikväll vetja! ;)

2008-08-30 @ 16:20:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0