En blick säger mer än tusen ord

Okej, man brukar ju säga att en blick säger mer än tusen ord. Vilket stämmer. Men jag har också kommit på att en låt, kan innehålla mer än tusen känslor på samma gång. Man vet inte om man ska skratta eller gråta för det bara känns så himla mycket. Det är sånna låtar som är bra, det är det som är musik, sen finns det musik, eller rättare sagt ljud, som kan låta okej, men musik är det när känslorna svämmar över. Och jag älskar musik.

Idag övningskörde jag för första gången på riktigt, alltså med växlar, har bara kört på automatlåda innan. Det gick perfa att köra, men lite värre att starta och bromsa... jag tror jag fick motorstopp, vad kan det har vart? 100 gånger eller något sånt?.. Starta bilen blev till slut omöjligt vilket slutade med att jag hoppade fram en meter i taget över hela coop-parkeringen eftersom jag fick motorstopp så fort jag startade bilen. Skitbil.

Nej nu ska jag gå ner och kolla om pappa behöver hjälp med maten. Luktar smaskens! Senare ikväll ska jag och Gunilla hitta på något riktigt skoj!

Puss på er
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0