Laakso

Jag kan fortfarande inte förstå hur det kan ha tagit så lång tid för mig att upptäcka detta underbara band! Speciellt inte eftersom att Karro har tipsat om det flera gånger och till och med skickat låtar! Jag måste ha varit blind i öronen eller något, det finns bara en sak att säga, dom är underbara!

Skolan har börjat igen, så tillbaka till det normala då.. känns faktiskt inte så hemskt som man kan tro, inte ens fysiken känns lika hemsk längre. Jag ska klara den kursen har jag bestämt! Det jobbiga är att när alla förstår så har jag bara kommit halvvägs i min lilla icke fysikfungerande hjärna så det tar dubbelt så lång tid för mig att ens fatta vad det är vi snackar om. Fast eftersom det tar så otroligt lång tid för mig att förstå så gör det också att jag hoppar på stolen av glädje när har lyckats lösa en uppgift utan att fråga om hjälp! Stackars dom jävlarna som fattar på en gång och bara rycker på axlarna när dom kollar facit och ser att dom har rätt. Jag får i alla fall uppleva små lyckliga stunder på fysiklektionerna.

Så kort och gott, det känns inte så hemskt att börja skolan igen, jag har saknat mina lyckliga små fysikstunder, och trots allt så är det ju sista året. Det som känns lite surt är att jag ska läsa historia och samhällskunskap det här året. Hur man kan tycka att det är roligt kan jag inte förstå?...

Jag tänkte på en sak, på våran design rättare sagt, vad ful den är! Konstigt egentligen eftersom den är gjord i paint^^ i brist på annat program om man säger så.. men allvarligt talat, vad är det för bilder vi har då? jag är ful på varenda och då var det ändå jag som gjorde designen, nej usch fy och blä! Den måste vi göra något åt!

Puss på er!
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0