260808

Ah, jag längtar också när jag ser bilderna.
Längtar. Jag längtar efter så mycket.
Just nu längtar jag mest efter: att bli frisk, festival och sportlov. Sportlov! Ah kan inte vänta. Är så sugen på att åka bräda och skidor. Helt sjukt! Tänk känslan, man vaknar på morgonen käkar frukost snabbt som tusan. Klär på sig flera lager med kläder, pulsar ut i snön helt svettig efter att ha stått inomhus och väntat på övriga som är sega på att svälja frullen. In i bilen som blir full av varma förväntansfulla människor. Gasen i botten till backen som lyser vit i morgonljuset. Ut ur bilen, på med brädan/skidorna, frisk kall luft rakt ner i lungorna. Och så upp i liften. Ner för backen. Uuuunderbart!

Både 06 och 07 har jag följt med Annas familj till deras morfars stuga i Falun. Fyra härliga dagar, fyllda av skratt, frusna händer och värkande fötter. Men det är en av årets höjdpunkter verkligen. 08 skulle vi också iväg hade vi planerat. Men gud ville inte som vi ville.. Anna blev sjuk. Vi bestämde att hon skulle följa med när jag åkte med min familj till vår stuga istället. Hon blev frisk, vi var glada. Så dagen innan. Pang! Anna kliver på ett vinglas, som krossas och foten på glaset åker in i Annas hålfot. Falun 08? Nope.

Så, väntar ivrigt på sportlov 09. Inget ska förstöra det!

Kommer lite bilder från tidigare år. Troligtvis. Vet inte vilka jag (och Anna med för den delen) vågar dela med mig av. Haha.  puss!  /Gunilla


Kommentarer
Postat av: Anna

aahh, det var så typiskt! japp 09 kan ingenting stoppa oss! bjurre here we come!

2008-08-26 @ 20:35:09
URL: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0