190808

Första dagen i skolan är avklarad.
Woho, happyhappy.
Var inte precis ansträngande.
Var där i en timme ungefär och cyklade sedan ner till coop och handlade lite godis.
Som jag sedan käkade upp framför OS. Fräsch som man är.
Jag har verkligen haft något emot OS och alla som så ivrigt följer det. Men nu har jag fastnat i det! Skäms.
Egentligen är det ju roligare att utöva sport än att titta på det. Meen jag får ju ändå inte träna, så vad ska jag göra?

När godispåsen tillslut var tom och Stefan Holm, till min stora besvikelse, kommit fyra i höjdhopp så jag gick upp till datorn. Hjärtat dunkade på som tusan när jag tagit mig upp för trappen. Känner mig som en gammal tant. Fifan.

Nu ska jag nog vila lite. Eller kanske sova till och med. Äckelkörtelfebern gör mig så förbannat trött.                puss!      /gunilla


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tackar!

Klart man ska godis efter sin första dag i fängelset! Duktigt! ;)

2008-08-19 @ 19:49:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0