aladdin hjärtan och chalmers.

Det har blivit allt för dåligt med inlägg på sista tiden. Men så är det ibland.
Och just för tillfället har jag ingen inspiration alls att skriva något. Har bara väldigt konstigt ont i min rygg. Ramlade nämligen - klantig som jag är - rakt bakåt, ner i ett hål i går. Alltså jag var på Boda borg. Orkar inte dra hela storyn. Orkar inte förklara vad Boda borg är. Orkar knappt skriva att det måste sett så sjuktkul ut.
Orkar inte heller fixa ljudet till datorn. Orkar inte ladda mobilen som är död. Orkar inte gå på toaletten trotts att jag snart kissar i trosorna. Orkar inte ångra att jag valde bort att sova hos tim igår. Orkar inte tänka på att det är idrott första timmen i morgon (hur kunde lärarna vara så jävla korkade?! Vi är ju fan teknister.><)
Orkar inte skriva. Egentligen.


Blöhö, livet är ju verkligen så hårt. Tänk på barnen i Afrika, tänk på barnen i Afrika. JAA!, jag tänker på dom. Det hjälper inte.

Och yes. Rubriken har med texten att göra. dumhuve                                 /G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0