snoppar och bajs

Under en hel skoldag måste man gå på toa minst en gång.
Alltså gå på toa och använda toaletten, inte bara kolla till frillan eller tvätta händerna eller runka(Inte för att jag runkar men alla ni med snoppar) Idag har jag besökt toaletten 5 gånger. Nej jag är inte dålig i magen. 1a gången kollade jag mig i spegeln och fyllde på vattenflaskan. Nästa gång kissade jag, det var innan lunch för er som är nyfikna. Tredje gången var precis efter jag hade kissat för jag gick till skåpen och hämtade vattenflaskan och sen gick jag tillbaka och bytte vatten. Fjärde gången var efter konstruktionslektionen som förövrigt var trååååkig. Och femte gången.. har inte inträffat än, men jag kommer med all säkerhet kolla mig i spegeln innan jag åker hem.

Varje gång jag går in på en toalett kollar jag först om toalocket är uppe för det är äckligt att lyfta upp det plus att man vet aldrig vad som ligger och lurar där i vattnet. Om toalocket är stängt tar jag nästa toa, osv. Eller egentligen är inte det det första jag gör. Allra först sniffar jag lite försiktigt för att försäkra mig om att det inte luktar bajs.(Jag menar hur kul är det att gå ut från toaletten, oskyldig till den äckliga odören, och så står det någon och väntar som tror att man har klämt en kabel?)

Idag var det hemskt att besöka toaletterna. (Jag pratar självklart om skoltoaletter för er som är lite.. efter.) Två - andra och fjärde - gånger besökte jag toaletten för att använda toaletten. Den ena gången var två toaletter upptagna, en luktade illa och resten hade fina bruna ränder. Mys. Nej det var vidrigt. (Fatta mycket bajs jag ser i skolan!) I alla fall, jag valde den som nästan var fri från avföring.
Den andra gången var hemsk och jag kommer drömma mardrömmar. Eftersom jag har haft en vattenflaska och druckit myyycket vatten under dagen så var jag rejält kissnödig. Jag gick med stora steg genom korridoren. Mellan lektionerna är ofta de flesta toaletter upptagna och så var det denna gång också.  Jag skyndade mig och hittade en ledig toalett som inte luktade bajs, men dock hade andra överraskningar. Nu tänker du troligen "säkert en bajskorv", men nej. På kanten av toastolsringen, alltså den där äckliga saken som vi tjejer tvingas sitta på medans killar utrustade med en snopp slipper vidröra(Okej det finns undantag, ett stort plus till de som fäller upp, kissar, fäller ner), på den var det kiss. Gula droppar pryddes den av. Men inte nog med det. Två, observera två, lite lockiga svarta små hårstrån fanns även för mina stackars ögon att beskåda. Hm, vad kan det ha varit får små söööta hårstrån? Vad vet jag. Men om det var vad jag tror (dvs könshår, kööööönshår. hår som kommer från könet.) så vill jag gärna spy här över tangentbordet.

Låter det inte så farligt? Då är du störd.

Med det här lilla inlägget vill jag meddela allmänheten, eller främst människorna som använder toaletterna mellan teknik och natur, att :
1. sluta bajsa i skolan.
om du verkligen måste, snälla, försök att skita på något sätt så att det inte blir äckliga ränder och, snälla, spola snabbt så andra inte behöver sniffa in dina bajspartiklar
2. Om du av någon anledning råkar tappa lite könshår på stolskanten, STÄDA UPP EFTER DIG
3. kissa i toaletten
om du har svårt med att pricka så, snääälla, öva hemma.

Nu sitter du säkert och undrar "använde hon kiss-könshår-äckel-toaletten?". Vad tror du?

Nej nu får det vara nog. Tack för att du tog del av min toalettdag, som förövrigt är min faders födelsedag. Grattis till honom.                                                puss! /g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0