VIKTIGT Läs detta!!

Jag kände för att skriva några läsvärda rader, så nu sitter jag här, redo för att fantasin och viktiga synpunkter ska rinna ner i fingrarna och knåpa ihop ett hejdundrans inlägg! Tyvärr så måste jag bekänna att jag tyvärr är tom på inspiration till ett läsvärt inlägg för tillfället. Inte heller har jag något kul att berätta som har hänt under dagen, eftersom jag inte har lämnat huset, jag skulle både städa, träna och leka med Gunilla idag. Men eftersom städningen stod först på listan så har jag skjutit upp det med att göra en massa andra viktiga saker, bland annat har jag spelat the sims, kollat på tv, läst ut en julklappsbok (nästan), käkat fyra apelsiner och två bananer, (vilket tyvärr är det enda jag har stoppat i mig idag, eftersom jag inte hade tillräckligt med ork för att ens bre en macka), så hela planeringen har blivit uppskjuten.

Body stepen som jag hade tänkt gå på börjar om två minuter, så det är väl kanske ingen idé att jag tar mina små ben och vandrar dit, känns som jag kommer få håll av all julmat som har lagt sig som en fettig beläggning runt min kropp (ja det är meningen att det ska låta för jävla äckligt för det är det också) om jag hoppar runt där på den lilla brädan. Plus att städningen skulle komma först, och eftersom den ännu inte är gjord så har jag ju inte kunnat träna heller, eller lekt med Gunilla, leket är faktiskt uppskjutet till imorn.

Så nu när jag har delat med mig av mina inspirerande tankar så ska jag väl återgå till att göra något annat viktigt. Kanske ska jag ta ett bad, eller glo på tv, eller käka lite apelsiner, eller kanske slå på stort och ta mig en liten macka, äta är ju ett tidsfördriv... tyvärr... kanske vill min nybildade fettbeläggning ha lite sällskap? Det är jobbigt när man ska vara alla till lags...

/      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0