Dampdata!

Min dator har fått panikdamp, bajs på den! Segar som fan hela tiden, jag får ryck, jag hatar sega datorer!

Just nu sitter jag och lyssnar på the kooks nya album, det är bra, bra BRAA! Så vad ska man säga livet leker ;P det kliar på min kropp bara för jag är så fräsch som inte har orkat ta mig till duschen efter att ha sprungit... har liksom fastnat här om man säger så. Och sen får jag damp på msn också som tydligen har fått för sig att avinstallera sig på min dator och jag kan inte installera det igen för man behöver tydligen någon windows installer 3,1 för att kunna installera det. Och det där fjant-windows programmet kan man inte installera, så jag sitter här med web messenger som suger apballe!

Jag och gunilla har vårat andra jobb imorn, egentligen är det lite långt mellan jobben om man säger så eftersom det förra var för två veckor sen. Men eftersom vi har det på sidan av och inte riktigt har börjat helt seriöst så tycker jag att det är en riktigt bra början! :) jjjääävlar! Ärligt talat vet jag inte vart det är vi ska jobba, men skitsamma det löser sig nog, tackade ja i alla fall ;P haha, här har man koll. Kanske vore en bra idé att kolla upp det till imorgon...

Nej nu ska jag faktiskt slita mig lite från the kooks och hoppa in i duschen, usch vad jobbigt det känns. Aja..

Hejsvejs    <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0