Packing

Nu har jag snart packat i tre timmar, börjar i alla fal likna någonting nu. Men jag slår vad om att jag har glömt det viktigaste, har packat:

Linnen
Shorts
Kjolar
Klänningar
Bikinis
Handdukar
Underkläder
Kofta
Skor
Tondborste, smink, mm.


har jag glömt något viktigt? Handbagaget tar jag imorn känner jag. Gud vad jag inte har någon koll på någonting, jag orkar liksom inte bry mig. Jag är inte ens nervös för att åka flygplan än, eller jo nu när jag skrev det fick jag panikryck, omg, jag HATAR att åka flygplan.

Nu ska jag försöka lugna ner mina flygplansnerver så jag inte spyr över hela tangentbordet, ska gå ner och äta en glass (knäckbåt, kände att det var otroligt viktigt att berätta) och sätta mig i kvällssolen tror jag. Senare blir det promme med gunilla, om typ en timme.

Ska inte tänka mer på flygplansturen nu, det är ju imorn liksom, flera timmar kvar så jag behöver ju inte börja oroa mig än.... uuuäääk... :S ont i magen.

Ha så trevligt i lilla Sverige, det ska i alla fall jag ha i Turkiet :) Ses om en vecka då !

<3
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Karoline

Snuttis ha de BÄST

2008-06-04 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0