Sommarlov

Ja, som ni har märkt så har det varit lite sommarlovsbreak här. Vilket har varit rätt skönt faktiskt eftersom jag har haft fullt upp, och lär ha lika fullt upp ändå till mitten av juli. Men jag klagar inte, slappa kan jag ju göra när skolan börjar, haha ;P

Började mitt sommarjobb på mitt gamla dagis igår, och jag måste bara säga att barnen är UNDERBARA, jag trodde att jag skulle dampa men dom här ungarna vill jag bara ta med mig hem! Okej att jag blir trött som ett as framåt eftermiddagarna och börjar bli lite irriterad på ungarna som aldrig får slut på sin energi men dom är i alla fall underbart gulliga. Och det är så kul att bara kolla på och lyssna när dom leker för dom är så söta mot varandra som idag sa en unge som heter Neo "Kevin, jag tycker om dig" och Kevin ba "Jag tycker om dig också!", vill man inte krama sönder dom eller? vadå sötaungar.nu!

Och snart är det midsommar, midsommarvädret har redan börjat, först är det fint, sen spöregn, sen fint, sen spöregn osv. Vilket blir lite jobbigt på dagis eftersom det blir på med regkläder och av med regnkläder osv. Men vad gör man, svensk sommar...

Och det är snart bara en vecka kvar till peace and love, jag skiter på mig vad kul det ska bli, har hittat ett nytt bra band som heter happypill som ska dit också, weeey! :D

Nu ska jag och Gunilla rulla ner till coop och ta ut pengar, kuliruli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0