Back in business?

Jag har tagit mig en funderare sen igår då jag fick ryck och ville börja karate igen. Jag vet inte om jag vill, det är så jobbigt för egentligen så vet jag ju att jag gillar det, men det känns så tungt på något sätt som att hela min värld ändras om jag börjar karate igen, vilket inte är fallet eftersom det bara är en sport. Men jag tror att jag vill börja, och jag har tänkt igenom nu under dagen och bestämt mig för att jag ska dit på tisdag. Så nu hoppas jag att gunilla blir glad som får mig tillbaka i klubben, men jag säger inte att jag ska börja, jag ska bara testa en gång och se om jag verkligen vill det.

Jag och gunilla satt och kollade igenom några bilder från karaten igår och då längtade jag verkligen tillbaka, ska lägga upp några bilder sen, typ imorn. Så se fram emot att få se utmattade annisar och gunillisar imorn! haha, och framför allt små annisar och gunillisar! ;)

Nu ska jag ner och göra lite te, sen ska jag parkera mig framför andra avenyn i mina omtalade aladdin-brallor!

Hare bra!    <3
/ Anna

Kommentarer
Postat av: ida

haha :) jag tycker de är schnygga!

2008-05-18 @ 21:33:10
Postat av: Anonym

desamma!:)
kram

/L.

2008-05-18 @ 21:44:21
URL: http://godadagarsmagi.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

sov gott=)
ha en bra morgondag!

2008-05-18 @ 23:11:49
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Rebecka

lycka till om du börjar i karate igen :)

2008-05-19 @ 14:03:06
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0