Bad hair

Mitt hår har krullat upp sig efter allt regn, jag hatar det, jag vill ha tillbaka mitt raka hår NU!

Skulle ju på karate idag, men nu vet jag inte om jag ska det för gunilla ska på stan och köpa något till hennes mamma som fyller år imorgon, bajsapa. Jag tänker inte gå dit själv, vågar ju typ inte ens gå dit med henne, jag förstår inte varför jag är så rädd för att gå dit eftersom jag faktiskt har tränat där drygt två år innan nu, har haft ett halvårs uppehåll, men jag vågar det ärligt talat inte. Jag är ju inte ens säker på att jag ska börja igen, men jag hade velat träna idag. Hoppas hon blir klar på stan innan 7 så vi hinner! Jag vill verkligen!

Idag hade jag tre redovisningar i skolan, det gick väl rätt bra, men läraren är helt ärligt störd i hjärnan, han är så himla tjurig och orättvis! Liksom det var en massa som behövde redovisa idag så man är klar innan sommaren, men han lät inte alla redovisa utan gick i den ordningen som man hade skickat in presentationerna, vilket betydde att jag fick köra mina tre redovisningar medan någon annan stackare inte fick redovisa någonting. Tycker att det är fel, liksom alla borde ju få redovisa. Aja jag tror jag ska åka och bajsa i hans brevlåda ikväll så han fattar.

Jag smakar bajs i munnen, skulle laga äckel korv med mos till mig och min lillasyster idag, men potatismoset var typ sämst och smakade deg, så nu smakar jag degig korv i munnen, uäääk, ska nog gå och borsta gaddarna!

Hare bra!       <3
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja visst är de fina :)
vad hittar du på ikväll då? :)

2008-05-20 @ 19:27:37
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-21 @ 12:54:52
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0