Begravning

Idag var det begravning för mina kusiners mamma som dog i bröstcancer för en månad sen. Vill inte skriva om den här på bloggen känns för okänsligt på något sätt men den var i alla fall jättefin.

Nu ska jag snart till gunilla, har på mig finklänning och utkletat smink men känner att jag inte riktigt orkar bry mig. Slapp dag i skolan idag, vi kollade på en mosad spindel i mikroskåp på biologin, man såg när hjärninehållet sipprade ut, det var ÄCKLIGT! Den hade en massa äckelhår på kroppen också och typ 7000 ögon överallt på kroppen. Sen såg vi på cp-kräftor som hade dampryck också, det var en fettokräfta som satt fast under glaset (kollade i mikroskåp alltså) som typ hade ryck för att han satt fast och han var helt genomskinlig så man såg hjärtat och hjärnan och allting. Kan inte vara kul att vara så liten och genomskinlig, mindre än ett sockerkorn.

Nej nu ska jag gå ner och dricka lite vatten, känner att jag börjar få migrän, bajs på det.

Hejsvejs   <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0