Bestiga kantaberget

Yes, det har jag och gunillis gjort idag, minnen till tusen säger jag bara! Varenda liten stig på det där "jättestora" berget känner man igen, jag brukade leka my little pony där när jag typ gick i ettan, om man vågade gå upp på det vill säga, var ju läskiga grabbar som gick i fyran där rätt ofta. Haha, det är så gulligt för nu när man var där så var det bara några kliv och sen var man uppe och gräsmattan fram till berget var kanske... 10 meter, högst. När man var liten så var det typ en kilometer och man hann inte gå upp dit på tjugo minutersrasterna för då skulle man komma försent om det ringde in, haha man var så söt. Och en annan sak, man hade jäkligt bra kondition som sprang omkring så himla mycket överallt, jag blev fan trött av att gå runt uppe på berget idag, ojoj, där sprang man omkring med sina små barnsben.

Lyssnar på Slagsmålsklubben, blir så himla taggad när jag lyssnar på det. Skriver typ i 180 här, så kanske ska jag använda min energi till svenska romanredovsningen, om jag orkar. Kom och tänka på min och gunillas roman här om dagen, 150 a4 tror jag den är, så typ 230 boksidor. I alla fall lyssnade på projektarbeten igår som treorna gjort och en hade skrivit en bok, visserligen på engelska då, fattar inte hur man kan på ENGELSKA. Men i alla fall den var precis 150 a4, så jag tänkte att om jag snor romanen som vi skrivit och kladdar till den lite så kan det bli mitt projekt ;P haha, men det ska ta 100 timmar för 100 poäng, men jag kanske kan sega mig och skriva en bokstav i timmen eller så. Men den är faktiskt rätt bra, alltså grunden i den är bra, händer lite mycket grejer kanske, men vi skrev den för två år sen, men den kan nog bli bra. Just nu är den lite ojämn, vissa ställen är kassa medan andra faktiskt är riktigt bra.

Nu ska jag nog knarka lite sterling - reklam låt, känner för det, blir så stressad av slagsmålsklubben efter ett tag, men jag diggar musiken stenhårt i alla fall!

<3
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar! eller adda mig på msn: [email protected] ha en bra kväll! (:

2008-05-22 @ 21:51:44
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: klara

hoppas din dag varit bra :D gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller! :)

2008-05-22 @ 22:00:12
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Rebecka

tackar (: jag hade en bra kväll, hade du? (:

2008-05-23 @ 00:18:50
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0