Bloggsnopp.se

Karro är busig som kom på det namnet, man ba okeeeej? lite småstörd liksom. Vi sitter i 806:an och drygar ut engelska lektionen, bara för att vi är bäst och är KLARA! Meeeen som vanligt är alla andra sega så vi måste vänta på dom innan vi kan sammanställa våran vackra tidning (yes, vi är redaktörer eller vad det heter).

Vi ska snart gå till henrik och fråga om vi har någon TMS idag men vi vågar inte riktigt, buhuhuuh - hämta en vuxen då - buhuuuuhu. Vi var busiga igår karrow och jag och åt på vita elefanten OH MY GOOOD! Känner mig lite smått överdriven idag så jag kände att jag behövde överdriva lite.

Oh vet ni?! var en äckelbild på bdb på någon som hade spräckt OK - benet, sitter typ i huvet och så var HELA ögat rött så vi höll på att dö här, funderar på att anmäla bilden, man borde inte få ladda upp så äckligt läskiga bilder. Nej nu är det snart dags för lunch, vad blir det idag då? Focachia (hur stavas det?) kanske? Känner mig slösig på pengar så why not liksom, noooo, blir nog fil och illamående istället, tror inte jag tål fil. Men aja, nu ska vi tvinga oss iväg till henrik och fråga om TMS:en fyfaaan, önska oss lycka till, det kan behövas!

PUUUUUSS
/ Anna (och lilla karoline :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0