cold


Japp som sagt så var jag och anna på konfirmation idag. Det var trevligt men dock så KALLT.
Om man zoomar in på alla foton som togs kan man se min gåshud, eller vad det heter^^,
och det skulle inte förvåna mig om mina läppar var blåa.
Sverige har kul väder. njaaaej

Måste bara säga att jag är avis som tusan på anna som ska till Turkiet snart.
Solsolsolsol=brun anna
Jag vill också!

Fast jag ska också utomlands snart!
 Jag ska till Taizé! (okej dit ska anna med, men iallafall)
Om inte alla vet vad det är så är det ett ställe i Frankrike som massor av ungdomar åker till.
Längtar såå efter att åka buss i 36 timmar. haha.
Ska ladda upp bilder, från förra året, lite senare.

Nej nu ska jag plugga lite fysik. Har prov nästa vecka :(

hare!            /gunilla

Kommentarer
Postat av: ida

har du haft en bra dag hittils då? :)

2008-05-18 @ 16:08:14
Postat av: Karoline

Såg er idag, när ni gick me konfimander vid parken där vid mat&småprat! Mwaha, ja va inte så jätteavundsjuk ^^

2008-05-18 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0