:D

Nej men hej
Hade tänkt att skriva ett litet gulligt inlägg här om vad jag har haft för mig denna dag,
men eftersom det här är min och Annas företagsblogggrejsimojs så tänkte jag
 njaaaaaa, om man vill läsa om mig så kan man läsa min egen blogg - lagunilla.blogg.se

Så istället för att skriva om min dag,
så skriver jag nu om en kul liten företagsgrej.
-hurrahurra-
vi har fått vårat första jobb!
Japp det är sant! Vi ska fixa mat och sådant på en fest nästa helg
+ att på kvällen ska vi fixa ett kalas.
Yippie.

Mer om detta kommer väl antagligen i ett annat inlägg,
för nu kan jag inte skriva mer för mitt tangentbord fungerar inte så bra.

Ses!    /Gunilla
(eftersom jag gjorde reklam för min egen blogg är det inte mer än rättvist
att jag gör samma sak för anna som också har en egen blogg - aceder.blogg.se.)


Kommentarer
Postat av: Anna

Japp det kommer bli askalas!

2008-05-17 @ 14:57:27
Postat av: alexandra

vem fyller?

2008-05-17 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0