decemberbarn

Eftersom anna har bloggat på som tusan så måste jag tvinga ner några meningar idag.
Eller ja, tvinga och tvinga.. låter ju typ som om jag tycker att det är jättetråkigt och blogga.
Det tycker jag inte. faktiskt
Min dag har varit nice, vädret är wunderbar<3

Men hörrni!
Är det bara jag som blir förbannad på 18års gränsen?
Jag menar, hur kul är det och fylla år sent och inte kunna gå ut när alla ens kompisar får det?
Och sen efter helgen sitter alla och snackar om hur kul dom har haft det.
Blir galen.
Vi som fyller sent har ju inte precis valt det! Vi borde väl också få komma in :@
Jag tycker att det borde vara så att alla som fyller 18 ska få komma in.
Som anna tex, hon fyller 18 år i december. Hon är ju inte direkt mycket yngre än alla sina kompisar som har haft turen och fylla år tidigt?!
Och tänk alla 15 åringar som vill skaffa moppe, kul för dom som fyller sent.
(inte för att jag ville ha moppe när jag var 15, men jag tycker synd om dom små stackarna)
Då när dom äntligen får skaffa, då är det inte häftigt längre!

Ah, skönt att skriva av sig lite.
Men håller ni inte med? släng in en kommentar!

nu ska jag ut och gå med anna.

<3 /gunilla

Kommentarer
Postat av: Anna

kände att jag behöve kommentera, jo jag håller med, JAG HÅLLER MED OTROLIGT MYCKET!

2008-05-28 @ 22:27:52
URL: http://askalaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0