Häjsan

Sitter här nyduschad och mätt i magen just nu :) jag och gorilla åkte ner till spåret efter skolan och sprang oss en sväng, det var skönt förutom att jag fick skoskav vilket är helt cp eftersom jag har haft mina joggingskor i typ två tre år så dom borde ju vara ingådda, men aja.

Har varit duktig och lagat mat idag också, blev köttbullar och spaghetti, yes och jag ska jobba med catering, haha ;P men köttbullarna var faktiskt hemmagjorda, men mest för att färdiga köttbullar som man köper i affär smakar bajs.

Jag fick en faktura från haléns idag på 500 spänn, det var inte kul, jag har precis fått lön och 500 av lönen har redan gått till frisören, anus på det. Jag funderar på att inte betala till haléns, vill ju fan ha mina pengar, tycker dom kan skänka sina kläder till mig. Till bättre behövande liksom. Jag vill ha pengar till TURKIET, som jag åker till nästa vecka! känns helt sjukt, tiden går så bajsigt fort alltså! Men det ska bli askalas! :)

Måste bara få klaga lite på att andra avenyn har slutat gå. Orka vänta tills september, nej! Dom bästa avsnitten var ju dom tre på slutet och då ska det vara slut, nej fy för det!

Vill kolla på Grey's anatomy, ska checka om man kan ladda ner 4:e säsongen redan nu, för det tycker jag vore BRAAA!

Nej hejsvejs på er     <3
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0