Happy Birthday!

Eva fyller 11 idag! Grattis pluttsyster! Mamma kom in och väckte mig klockan 8 idag, en lördag, för att vi skulle sjunga för evisen. Najs, tycker klockan 8 var lite väl tidigt, inte för att det blev jättesent igår men jag trodde allvarligt att jag skulle dö. Men hon blev glad för min present i alla fall, så det var ju bra även om jag inte har jättekoll på vad hon mer fick eftersom jag satt och halvsov.

Ska snart ringa och väcka Gunilla, vi ska jobba klockan 11.30, vårat första jobb inom företaget! YES!

Grattis till tessans mamma också förresten som också fyller år idag!

Jag känner att jag inte är på blogghumör idag så det får nog räcka för idag

Hejsvejs   <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0