Motorcykel och nagellack

Jag har åkt motorcykel! Jag vet inte om jag ska vara stolt eller arg på mig själv. Jag är fan stolt över att jag ens satte min häck på en såndär hemsk maskin och sen brummade jag ner på stan också! Fatta! Helt sjukt. Jag har ju lovat mig själv att aldrig åka med hur mycket tjat det än blir, men så var jag ju tvungen att visa mamma den älskiga klänningen på selma och dealen var att vi skulle åka motorcykel ner. Jag trodde att jag skulle spy, spände mig hela vägen ner på stan så mamma fick dra i mig så att jag skulle luta mig i svängarna eftersom jag satt stel som en pinne och var när att börja störtböla (vi körde i 30km/h).

Men på hemvägen var jag jätteduktig och spände mig inte alls! Och gissa vad, vi körde i 60km/h på vägen hem, moahaha, stolt eller vad ;P men nej nu är jag helt omtumlad. Och drogad av nagellackslukten, har nyss satt på mig ett gullig sommarnagellack, typ rosa skimrande, köpte det today.
 

image25
Min mamma är cool, coolare än mig i ala fall som fick lov att sätta mig ner och hämta andan när vi kommit ner på stan ;P


Vi kom i alla fall fram till att klänningen var SUPERDUPERJÄTTESJUKTOTROLIGT - FIN, men den var snesydd på ett ställe och var lite svår att placera när man skulle använda den förutom på fest eller om man ska ut och äta någon gång, för den var liten för fin för att ha till vardags. Men sen kom mamma på att laila har varit skräddare så jag hade tänkt rita en liknande klänning och be henne sy en till mig, skräddarsydd liksom och billigare lär det bli. Så nu ska jag vara lite kreativ och ta fram mina ritkunskaper.

Lite senare ikväll ska jag och gunillis ut och gå eller springa, har inte bestämt mig än om jag vill springa hellre än gå. Man kanske kan gå trean o sen springa tvåan...

Hejsvejs!      <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0