New hair

Klippte mig idag, blonderade slingor så att jag inte ska ha en så ful blond utväxt i sommar, så nu är jag tillbaka till min vanliga färg, nästan tror jag i alla fall ;P rödblond typ, känns jätteanorlunda efter att ha varit brunett! Men man vänjer sig nog snart :) är nöjd i alla fall och fick en massa bra styling tips också!

Idag är jag sjuuuukt sugen på godis och det är jätteirriterande, jag blir det typ varje onsdag, helt cp! Och eftersom jag inte vill åka och köpa en påse godis mitt i veckan så äter jag en massa kakor och mackor istället fast jag inte ens är hungrig, det vore väl egentligen bättre att köpa sig en liten påse så man blir av med godissuget än att moffa i sig en massa annat. Jag har inte tränat på över en vecka heller så jag känner mig jätteäcklig. Och det dumma är att även fast jag känner mig äcklig så skulle jag lätt kunna käka ett kilo godis för jag är fortfarande precis lika sugen som jag var innan jag moffa i mig allt annat. Jag hatar godissug!

Nu ska jag plugga till biologiprovet, ska lyssna på en massa fågelkvitter och veta vilken fågel det är, ojojoj hur ska jag klara av att hålla skillnad på alla kvitter, vet typ bara hur en kråka låter.

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en jättebra kväll och kika gärna in på min blogg!

2008-05-21 @ 21:30:21
URL: http://lisalisalisa.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Mjea min dag har väl varit sådär... :P
Skönt att din varit bra iaf :)

2008-05-21 @ 22:11:02
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Rebecka

Okej :)

för mig har det varit mys idag :) jag och min pojkvän firade en månad som förlovade :)

har du haft en bra dag? :D

2008-05-21 @ 23:02:01
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0