Ni skulle bara veta

haha, jag ka inte hjälpa det, jag garvar varje gång jag loggar in här. Jag kan inte hjälpa att vårat lösenord är så absurt att man inte kan låta bli att garva. Hahah, men jaa vad ska man säga, det är ett lösenord som vi alltid har använt, men jag kan inte låta bli att garva i alla fall. Hahah, aja kul för er och läsa om hur kul jag tycker att vårat lösenord är. Men ibland är inte livet så roligt, så tjofläng på er.

Nu ska jag plugga biologi, ska lyssna på en massa pippifåglar. Eller egentligen är det bara 12, dom börjar sätta sig nu så det går framåt i alla fall. Men just nu så strömmar kent ur högtalarna, undra vilken fågel det är som har en sådan underbar sång? ;O

Nejmen hejsvejs  <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0