Singin in the rain

Yes, offe jag tycker att jag och gunilla borde satsa på en karriär som duo-sångare, det är snyggt när man har lite sådär hes röst så jag har gjort en liten plan. Om vi skriker i en timme varje dag så högt vi kan så borde man tillslut bli hes och sen eftersom man skriker varje dag så borde ju det hesa stanna kvar, sen är det bara att köra!

Fick just värsta impulsen att springa ut i regnet i bikini och rulla mig i en lerpöl. Vore inte det kul? Så skulle man kunna ha lerkrig och bara inte bry sig ett piss om att man blir blöt och kladda utan bara skita ner sig, fan vad KUL! Jag har pratat med karro om det och vi har bestämt att vi ska göra det någon gång, nån som är på?

Ja, jag och gunilla har ju startat en gemensam blogg, och ja vi tänkte att om vi bloggar båda två på en blogg så kanske man får mer besökare ! Lite smartskallar här liksom, för jag tror inte att någon annan har kommit på den idén alls :O

Nej bajsbralla på er! Nu har jag bloggat klart detta vackra lilla inlägg! :) Vad kommer egentligen ordet blogg från? Blogg liksom, vadå blogg? Det måste väl vara engelskt, eller amerikanskt eller vad står det för liksom ?
/Anna


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag är helt klart me på brottningen :P

2008-05-17 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0