Svett, svett..

Sitter i 806:an under en fläkt just nu i detta tillfälle, försöker torka min fina lilla svettfläck som bildades på ryggen när vi satt ute i den underbara solen. Jag klagar inte ett dugg på vädret, men jag klagar på att det är skola i det här vädret, man borde ligga på stranden och kunna kyla av sig när man håller på att koka bort och sen frysandes och blå om läpparna lägga sig i solen igen och torka och bli BRUN! Men nej, skolan kallar...

Och idag måste vara den drygaste skoldagen någonsin, det började med engelska 8.45 vi åkte ner och märkte att vi inte kunde göra något eftersom vi var klara med våran del av tidningen, så vi åkte hem igen. Sen åkte vi ner igen på fysiken 12.00 som bara var i 45 min, men lyssnade på en skitmysko grej på youtube LYSSNA!, men man måste ha hörlurar och blunda, fett coolt ;P

i alla fall nu har vi håla fram till 14.15, då vi ska på bild o form och fika och säga hejhej i typ 10 min, sen slutar vi, men seriöst så hade jag bara kunnat stanna hemma hela dagen eftersom allt är så otroligt slappt idag, skönt förstås men lite irriterande att lärarna inte hör av sig och säger att man kan stanna hemma för vi ändå typ inte ska göra något viktigt.

Hejsvejs  <3
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0