Yes

Weeey! Nu är jag äntligen klar med designen även om sidan dampar och det är lite cp här och där så spelar det ingen roll vad jag gör just nu för det hjälper ändå inte och jag orkar inte tänka heller så tar det som cepar sig imorn istället. Jag tycker att gunilla är skyldig mig en massa gentjänster nu när jag har suttit här och kämpat med designen i hundra år, det var hon som ville ha rött, jag tyckte orange var snyggare men eftersom jag är så otroligt snäll så fick hon sin vilja igenom ;P

Känner mig äcklig och jag skulle ärligt talat vilja ut och springa NU, okej att jag är trött men det vore skönt att springa bort lite äckel. detta har jag gjort idag;

- Vaknat  och ätit frukost
-  Läst ut min bok till romanredovisningen "Veronika bestämmer sig för att dö"
- Åkt ner på stan med Gunillis och käkat på vita elefanten
- Städat mitt rum hemma hos mamma
- Åkt till pappa
- Åkt till Ica och köpt godis (mums)
- Ätit middag
- Fixat med datorn och bloggen samtidigt som jag käkat chips

Så som ni kanske märker så har jag inte varit alldeles för nyttig idag och känner mig fet som en köttbulle, så jag tänkte bara leva på vatten nu i en vecka, nej ärligt talat det ska jag inte, men jag har fått något stört jag måste vara onyttig ryck. Bajs på det.

Nej nu måste jag sova, ska upp åtta imorn, jag förstår inte att jag utsätter mig för att gå upp så tidigt på en lördag, men så kan det gå när plikten kallar.

Gooooodnatt!        <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0