Malljorca

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Tessans födelsedag! Grattis igen på 18-årsdagen fjantkorv! :)

Jag hade tänkt orka blogga lite nu, men känner att njaej, det orkar jag nog faktiskt inte. Jag tycker att det känns ansträngande att knappra på tangentbordet så det får nog bli ett meningslöst inlägg istället. Det är tre veckor tills jag fyller 18, det känns kuliruli, och jag och Karro har startat en blogg om vårat projektarbete så kolla in den HÄR, ursäkta den fula designen. Vi jobbar på det. Vi jobbar på designen har på bloggen också. Eller nej, Gunilla ska jobba med den har hon sagt, medan jag sitter och latar mig. Det känns härligt. Nej nu orkar jag verkligen inte skriva mer, måste kissa och har lovat pappa att spela hockeyspel, sen skulle jag vilja se MTV music awards också innan det har slutat, ligger lite efter i planeringen känner jag.

Puss på er!
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0