10 önskningar

Nu är det spikat, den 22-27 juni 2009, då bär det av till peace and love. Kan tyckas att det är smått desperat att sitta och räkna ner såhär ca åtta månader i förväg. Men då får jag väl helt enkelt ta och svälja min stolthet och erkänna att jag är desperat. Jag har mycket höga förväntningar på peace and love - 09, på något sätt ska det försöka överträffa p&l - 08, och då känner jag att förväntningar är ett steg på vägen.
 
Men det jag vill komma fram till är att man kan rösta fram vilka artister man vill ska komma nästa år(!!), och man får tio röster kvar, och tyvärr så har dom varit så smarta att dom har fixat så man bara kan rösta på en artist en gång. Så om någon av er skulle få för er att rösta, eller helt enkelt har någon röst kvar och ni inte vet vem/vilka ni ska lägga den på så får ni hemskt gärna rösta på Kent och/eller Autisterna, känns som en bra förutsättning för att 09 ska överträffa 08. Så snälla! Man kan rösta även om man inte ska åka! (klicka på bilden för att rösta)



Och ja, jag känner verkligen igen mig i Gunillas inlägg här nedan. Det är så himla rätt. Trots att StoraSysterns liv måste ha varit riktigt surt, så blir det ju knappast bättre av att man sårar andra (speciellt små barn), eller av att man går runt och tjurar hela tiden. Ärligt talat så är jag fortfarande rädd för henne, såhär 15 år senare ungefär, hon har verkligen satt sina spår. Även att jag nu märker att anledningen till att hon är så tjurig är att hon är så sjukt otroligt avundsjuk. Vem vet kanske det var avundsjuka som fick henne att vara så tjurig mot oss även fast vi bara var små fjuttbarn?

Puss på er!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0