7 0 3

Igår flödade inspirationen till att skriva ett långt inlägg. Men precis när jag skulle sätta igång så började datorn larma och det kom upp skyltar om någon trojansk häst. Så, hästen som roade sig inne i min dator satte stopp för min kreativitet. Nu kanske det låter som om jag inte har någon aning om vad en trojansk häst är för något. Men ack, så ni misstar er gott folk! Smsade nära och kära om att jag fått ett djur i min dator och alla berättade gladeligen om vad det var för något. Minus poäng till mig i datorskills. Extra minus eftersom jag går Teknik och faktiskt borde ha lite koll. Men men. Nu är datorn återställd och min vän igen.



Som Anna påpekade i något inlägg nedan är det dåligt med bilder. Så slänger in ett smakprov från en av våra lerfilmer. Nyfiken?
Snart ska vi sätta igång att fota till en uppgift i multimedian. Ska skapa en dröm genom stillbilder och vi kände "Varför inte utnyttja våra lerfilms-skills?" Så en eftermiddag gick vi till Andy, vår lärare, och frågade om det var okej. Och tjolahoppsansa!  vi fick göra det. Så helgen kommer spenderas med en kamera, en Anna och massa lera. Om Anna blir frisk förstås. Den lilla stackaren har feber.

Men det är inte allt jag ska pyssla med kommande helg. Ska vara barnvakt på fredag, eventuellt. (kåta hundar+förhoppningsvis 4 glada barn+min ven Anna= pengar) Sen ska jag plugga fysikfysikfysik. Efter det ska jag plugga ännu lite med fysik. Sen blir det fysik. Och så ska jag träffa Tiiiiiiiiiiiiiiiim:)

Nej nu ska jag kolla på televisionsapparaten. Zappa zappa zappa.

Puss!  / gunilla

(Om du av någon händelse skulle få möjligheten att välja en psalm under någon gudstjänst eller liknande, välj 703.  Finns ingen finare.)

Kommentarer
Postat av: Tim

:D .och, jag vill se någon lerfilm!

2008-11-13 @ 15:01:46
URL: http://blog.andreaheim.se
Postat av: Alexandra

JA!!! 703 is the sheat! <3

2008-11-20 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0