G u r k a

Medan jag sitter här och väntar på att ladda över alla bilder från idag så tänkte jag skriva ett kort inlägg..
Igår var jag och Anna barnvakt åt 4 knoddar. Klara, Hanna, Kille 1, Kille 2. Berättar mer om den spännande fredagskvällen någon annan gång känner jag. Men det jag vill komma fram till är att dom hade en asball peruk! Måste inhandlas innom snar framtid. Kanske en bra grej att önska sig till födelsedagen, eller jul? Spillerill. Fyller ändå 24 december. Aja, med min otroligt braiga mobilkamera försökte jag och Anna se lite småcoola ut med peruken på. Här kommer några bilder:

(Anna är så sablans snögg!) (öfvre bilden alltså)

Nej, nu är bilderna överförda! Så nu ska jag slänga ihop lite grunkor (om man läser det snabbt kan man tro att det står gurkor, men icke. G r u n k o r) sen bär det av till Tim. Bär är gott.
Puss! /ghunihllah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0