Helloooow!

Sitter i skolan just nu och har bara allmänt tråkigt. Så tänkte, varför inte blogga lite?

Jag läste att det var billigt godis på coop idag, 4.90 skulle jag tro, sen läste jag Tessans blogg, och tror ni inte att hon hade laddat upp en god bild då, ben&jerrys. Jag blir tokig. Man borde inte få ladda upp godsaker eller ens skriva om godsaker mitt i veckorna! För hey! Vem blir inte sugen? Jag skulle nästan kunna döda för en marabou-daim chokladkaka just nu! Och igår var jag så satans sugen så jag fick lov att ut och springa bara för att lugna mina godisnerver och ersätta dom med en träningskick istället. Trots att jag hade bestämt att jag skulle ha en ledig dag igår, utan någon träning eller något alls.

Snart är det i alla fall helg och jag ska baka kladdkaka. Sen ska jag mosa i mig hela kladdkakan helt själv och sitta och må illa och känna mig äcklig framför tv:n. Tills jag får ångest och tar mig en springtur med min svullna kladdkake-mage.

Nej nu ska jag gå. Det är nämligen så att vi ska ha dans, typ vals och så i tre timmar bara för att det ingår i idrottsbetyget. Snark. Jag hatar pardans. Jag vill inte dansa med någon jag inte vill dansa med. Funderar på att ha på mig plasthandskar. Bara för att liksom.

Puss på er

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0