Desperat

Just nu känns det så himla hopplöst allting. Allt känns värdelöst. Och gissa varför? Jo, för att jag har blivit besatt av att hitta en låt som dom spelade på h&m idag när jag och karro var där. Och nu skämtar jag inte här. Besatt. Och det värsta är att jag verkligen inte kan hitta den, det enda jag vet är att han sjöng typ: she never let me go, och sen girl någonting. Men jag kan mycket väl ha fel, han kan lika gärna ha sjungit: I never let her go. Jag har googlat och kollat på lyrics överallt, jag tror snart jag har varit inne på varenda sida! Till och med en fransk låttextsida var jag inne på. Men nej. Inte finns den på youtube heller.

Vad är det för mening att gå och fråga imorn vilken låt det var när man inte ens vet vad den heter, eller ens kan nynna på den,
"Hej, eeh.. igår när jag var här, typ vid tvåtiden så spelade ni en låt som dom typ sjöng she never let me go eller något sånt, eehm.. vilka var det?", mening liksom, ofta dom vet..
Jag blir rent utsagt galen. Tokgalen. Det var en såndär låt som liksom kändes i hela kroppen, en riktigt knarklåt, och jag vill knarka den nu. Okej, jag kan mycket väl ha suttit här nu i mitt desperata sökande och psykat in mig på att det var en underbar knarklåt, det kanske bara är en vanlig låt när jag tillslut hittar den, för det ska jag göra, men jag kommer inte kunna slappna av förns jag har hittat den. Så om ni har några förslag på vilken låt jag kanske menar så får ni gärna skriva det. Den var lite av en blandning av the kooks/the hoosiers och typ.. hm, ngt mer men vet inte vad.

Jahapp, jag känner att det säkert är jätteintressant att sitta och läsa ett helt inlägg som bara handlar om mig som är desperat efter en låt.

Appråpå musik, lyssnar på radio, och gissa vad, en ny låt med kent kommer!!! Tror jag dör nu. Nu måste jag sitta och ta in musiken känner jag så hejdå!

Puss på er
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0