Hangin out down the street, the same old thing we did last week..

Sitter här och glor på That 70's show, och gud vad jag älskar den serien! Den piggar upp lite denna trista gråiga dag. Den här dagen är till och med så trist att jag fick åka hem från skolan för att jag fick migrän, jag fick lov att missa fysiken (ohh, that's too bad) och historian och ligga hemma nerknarkad med migränpiller och koncentrera mig på att inte spy ner hela huset. Det var inte det mysigaste jag har varit med om kan jag säga. Jag trodde allvarligt att min hjärna skulle sprängas eller att ögonen skulle hoppa ut där ett tag. Jag har inte haft ett migränanfall sen jag gick i typ nian, och så kommer det ett nu, bara för att jävlas med mig eller vadå? Jag har historiaprov imorn och med den här mördbultade hjärnan kommer det ju gå bra att plugga! Känns som jag har sprungit hundra mil, fast i hjärnan liksom, är helt slut orkar knappt knappra på tangentbordet.

Slänger in några underbart otroligt vackra bilder (stolt fotograf^^) i hopp om att pigga upp lite!



Säger som alla andra: Ge mig sommar!

Puss på er
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0