Smile like you mean it

Hahaha, som om jag inte har bättre saker för mig, till exempel plugg gånger tusen, så satt jag och kollade igenom en massa bilder och kunde inte låta bli att garva när en massa bilder från sportlov 07 dök upp, som jag inte ens visste fanns, som verkligen visar den rätta sidan av mig och Gunilla, mobilbilder så det är sämst kvallité men i alla fall.


Here she comes (för ni som inte ser, trots den höga upplösningen, så är det Gunilla)


Skillad


Jag gör entré


Skillad nr 2


Jag har förmodligen damp och Gunilla infinner sig väl för att lyssna på mitt tjat om att hennes bräda är bättre än min..


Haha, så klockren bild så den måste få lite plats, fanns en liftkille där som typ var snyggast i världen, man kanske kan vara lite mer diskreta? Men njaej, inte vi inte..


Hittade tyvärr lite bilder från förra året också...


Jag hade feber och fick inte följa med till backen.


Och när jag äntligen blev frisk trampade jag in ett vinglas i foten. Onödigt kan man tycka. Och ja, det tycker jag också, det var jävligt onödigt att trampa in ett vinglas i foten, jag har fortfarande ingen känsel i trampdynan och kan inte röra stortån. Så gör inte så kan jag råda er. (Och ja Gunilla min lilltå är sötast, den ser ut som en huggtand, löv it!)

Nu är klockan halv sju, och jag har varken ätit eller börjat plugga. Jag har ingen lust med det heller, men jag tror att jag ska tvinga mig själv till det nu. Anna nu går du och pluggar. Okej, kanske ska göra det. Men ska nog äta först. Så jag kan skjuta upp det ännu ett tag.

Puss på er
/ Anna

Kommentarer
Postat av: gunilla

din lilltå är sweetnosig. :*

2008-09-22 @ 19:08:05
URL: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0