Majkus Kjunegåjd.

Igår var jag, som Anna nämnde, i Uppsala och köpte upp alla mina pengar. typ. Innan Uppsala var jag hos tandläkaren. Fick tid 08.25. En ledig dag, liksom ibland har man tur inte. Var där i max en halv minut. Öppnade munnen, stängde munnen. Pratade med en gubbe om tandställning. Står i kö nu, och får den om drygt ett år. Kul. Jag vill ju sååå gärna ha den till studenten, skulle vara så jädra snyggt!

Efter tandl. och Uppsala, cykla jag hem och käka och sen cykla jag och Anna till Alexandra. Hon bor på andra sidan stan den lilla skiten. Så det är jätte drygt att ta sig genom heeela stora Enköping. Men det var värt besväret. Inte för vi gjorde så mycket men det var nice.

Bland annat köpte jag ögonskugga i Uppsala. Trodde jag. Visade sig vara ögonbrynsfärg. Apballe. Tänker använda det som ögonskugga i alla fall!

Nu ska jag laga lunch åt min bror. Och knarka Markus Krunegård.         puss!  / G

Kommentarer
Postat av: Alexandra

"Inte för vi gjorde så mycket" va? gjorde ju värsta grejen okej att man vill glöma den saken men va fan till en början var det ju roligt :P

2008-09-29 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0