Nu har jag buyat

Var i Uppsala igår med Gunilla, Alexandra och Amanda, blev några fina inköp faktiskt :) Jag som är så bra på att göra av med pengar^^

Vi såg en kändis, han från skärgårdsdoktorn som bor i det lilla huset vid bryggan, Sören kanske han heter, han såg vi. Det var coooooolt, känner att jag kan börja skryta med det nu, jag har sett Sören från skärgårdsdoktorn.

Vi gjorde av med mycket pengar, jag vill inte ens tänka på hur mycket jag gjorde av med, men egentligen, jag bor hemma och har inga andra utgifter förutom gymmet, så varför ska jag ha en massa siffror när jag istället kan ha en massa kläder?

Jag berättade för hela New yorker att jag hade varit och skitit. Ehm, njaa inte riktigt, men alla på New yorker trodde att jag berättade att jag hade varit och skitit. Jag hade nämligen tagit mig en liten tripp till kassan för att inhandla lite kläder, medan dom andra stannade kvar vid provrummen. Glad som jag var efter mina vackra köp skuttade jag tillbaka till provrummen och skrek att: Ja hörrni, nu har jag buyat! Vilket såklart låter som bajjat. Jag tror att hela New yorker fylldes av en stor avund att också kunna vara sådär ärliga och inte ens skämmas över det. Så jag låter dom tro att jag är en människa som glatt berättar om mina behov för allmänheten. Jag tänker fortfarande säga buyat istället för köpt.

Nu kommer snart Karro hit så ska vi plugga projektarbete, trevlans, trevlans! Bror kommer också hem ikväll! Det ska bli trevligt, har inte träffat honom på ett tag nu. Senare ikväll ska jag kanske träffa Tessan också! Har inte träffat henne heller på ett tag. Inte sen vi blev överfallna, hoppas vi har mer tur idag..

Ska försöka hinna med att springa en sväng också, jag känner att min kropp behöver det, har inte tränat på alldeles för länge.

Puss på er!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0