The best you ever had was just a memory of those dreams

Idag är ingen bra dag. Okej, det är inte en sämst dag, men det är inte en bra dag. Jobbig dag i skolan, hatar sista lektionen på onsdagar, tänker inte nämna något visst ämne nu, för jag tycker att det är kul egentligen men på onsdagseftermiddagar är det nog det sämsta.

Inte nog med att skolan är sämst på onsdagar så har jag självklart ont i huvet idag igen. Men eftersom mitt huvud har fått för sig att det ska göra ont varje dag numera så spelar det ingen roll vad jag gör. Det blir varken bättre om jag är hemma och vilar eller om jag tränar. Jag tror jag skyller på vädret som är så upp och ner hela tiden.

Nej nu ska jag sluta klaga, snart är det idol!

Känner för att åka in till Uppsala och sätta sprätt på lite pengar.. kanske ska ta och göra det imorn, för är ju ledig torsdag och fredag! Så himla najs faktiskt.

Puss på er
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0