The good old days



God morgon världen!
Jag sitter för tillfället i min röda mysiga morgonrock och lyssnar på The Killers på hög nivå.
Anna är frisk och därav den lyckliga bilden. Så vi ska leka idag, och sen ska hon sova här. Phett mys.
Blir väl film ikväll eller ngt, man vet aldrig vad vi får för oss att hitta på.

Fredagkvällen var trevlig. Lekte med Tim och kameran. Vi provade på livet som uteliggare i Enköping. Det rekommenderas, haha. Kanske lägger upp någon vacker bild senare, har inte laddat in dom på datorn än.

Nej, nu ska jag snabbduscha och snabbstäda mitt rum så inte Anna dör av chock när hon ser hur stökigt det är. Rummet återspeglar hur man mår har jag hört. Kan det vara så? Att allt är en enda röra? Ja, just nu känns det faktiskt så.

Puss!  /gunilla

Fälde en tår när jag läste inlägget Anna skrivit. Åh vad jag saknar! Utan dig rasar min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0