They say the devil's water, it ain't so sweet

Kände för att påpeka att kvalitén på bilden i förra inlägget är bäst. Inte sant?



+ två till bilder. Kärlek till att ha för stora byxor som man måste hålla i för att inte tappa. Det är klurigt att klara av när man ska käka i matsalen och bär en tallrik i ena handen och ett glas i andra. Man får helt enkelt gå bredbent, det är hett.
Fotograf: Alexandra Wirf                   (bör till läggas att mina poser är väldigt seriösa, och ja, jag tror jag är snyggast.)
Nu hoppas jag Alex blev lycklig. Vilken ära att nämnas i denna blogg säger jag bara!       Puss!  /gunilla

Kommentarer
Postat av: Alex the fotograf =)

JA! nu kommer min karriär ta fart! :D haha tack för allt gunilla kommer alltid komma ihåg detta när ja blir känd;)

2008-09-12 @ 18:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0