Hey modern days, here we come.

Den är fin. Den sången.

Igår träffade jag Emmy. Har inte träffat henne på jättelänge! Vi köpte godis på coop, cyklade hem och kollade på sex and the city filmen, sen åkte vi ner till coop och köpte vindruvor. Utanför coop hängde massa tuffa 91or,92or och gud vet vad. Ojoj vad jag ser upp till dom. Dom är sååå häftiga! Efter andra trippen till coop åkte vi hem igen och kollade på en till film. Kommer inte ihåg vad den hette men bra var den.
Fick en blomma igår också. Haha, modigt.

I torsdags träffade jag Tim, vi var på bio. Bio är gulligt.

Idag ska jag träffa Anna. Hon vakna nyss. Själv vakna man halv 10. Halv 10! Ibland förstår jag inte vad det är för fel. När man får sova, då vaknar man tidigt! Men men. Nu ska jag fortsätta knarka SoKo, det var länge sen.
Puss! /Gunilla

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Modigt var ordet! MAHAHA ;)

2008-09-23 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0