He doesn't look a thing like Jesus


Halloj. Har varit dåligt med inlägg här ett tag. Men ibland är det mycket annat som går före.
Bjuder på en otroligt sexig bild på mig (lila hjälm) och anna för att kompensera detta.

Jaha vad har hänt under denna tystnad? Anna är sjuk. Det är jag med, fortfarande.
Hon har åkt på feber och förkylning om jag minns rätt. Själv dras jag fortfarande med körtelfebern. Kan i alla fall träffa folk och gå till skolan (woho><) eftersom det inte smittas så lätt. Thät's gräjt.

Helgen ska spenderas med en nikon D40x lånad från skolan. Det ska bli riktigt mysigt.
pussas när ni kan!           /gunilla

Kommentarer
Postat av: Anna

aaah! gud vilken söt bild! jag blir fan tårögd alltså! seriöst! ooooh! <3 gillar din min gunilla! ;P vi var cp redan då, härligt att se ;)

2008-09-12 @ 22:02:38
URL: http://askalaas.blogg.se/
Postat av: gunilla

jaa visst är den! haha jag menar detx) vi var för söta! skulle väl ut och fresta barn eller något. hahaxD

2008-09-14 @ 16:09:14
URL: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0