4e december 2011?

Idag ska jag då göra av med hela mitt studiebidrag, plus lite till, till inget annat än att köpa en ny mobil. Imorse trodde den att det var 2a april, och två timmar senare (efter att jag hade talat om för den att det faktiskt är 1a idag) så trodde den helt plötsligt att det var 4e december 2011... humm... antingen är det ett spöke som skämtar första april med mig, eller så har min mobil fått tokryck.. hur som helst har jag dampat på den rätt länge nu, så en ny skulle ju inte sitta fel, även om det kan vara lite charmigt att mobilen lever sitt egna lilla liv och hoppar lite fram och tillbaka i tiden.

Men, det känns så otroligt tråkigt att göra av med alla pengar på en ny mobil, jag hade ju kunnat köpa något mycket roligare för dom pengarna känner jag.

Förövrigt hade jag en väldigt konstig dröm inatt kom jag på... och just nu sitter jag på webbapp och väntar på hjälp, vilket jag har gjort den senaste halvtimmen. Men lite roande är det allt att lyssna på hasse när han går runt och hjälper till -
"Det är ett very wrong fel här" - hoho! det var skoj, okej om ingen fattar, men det var roligt. Ibland slår han allt huvet på spiken den lilla gubben!

/               a

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Haha jag tycker dom var ganska coola, men skulle aldrig sätta på mig ett par! ^^

kram

2009-04-01 @ 20:12:26
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: skorna är ifrån laredoute.se :]

2009-04-02 @ 20:14:33
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0