Efterlysning

Jag efterlyser en sladd till min kamera. Hur svårt ska det ara att hitta en vanlig kamerasladd? Vad tänker man med om man gör en kamera med ett uttag där INGEN sladd passar, och då menar jag verkligen ingen! Jag blir så trött! Det finns knappt någon affär som säljer tillbehör till en kodak heller. Vart är samhället på väg? Kodak, är det så konstigt märke? I mina öron, ögon, näsa, händer och fötter är det jättenormalt. Men nej. Har man en kodak måste man specialbeställa en sladd.

Ska suga lite på det där ordet, specialbeställa, i mina öron låter det dyrt. Speciellt kul för mig som är pank eftersom h&m har tagit all mina pengar. Och, nej, jag har inte handlar upp mina pengar på h&m, dom har bokstavligt talat tagit pengar från mig, utan att jag har köpt någonting. Internet-hm alltså. Bajskorvar.

/        a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0