Jag börjar förvandlas till en tjej-tjejig tjej!

Jag har aldrig varit dökär i skor. Jag har alltid gillat skor dock, men det har aldrig varit så att jag känner ett sjukt måste-ha-begär när det gäller skor, absolut inte på samma sätt som jag har med kläder.

Men nu har skovärlden lyckats vända upp och ner på mitt ickebegär vad det gäller skor. Jag kommer på mig själv mer och mer suktandes efter ett par skor, går jag förbi en skoaffär är det nästan som ett lyckorus som piper igenom mig och jag måste titta en extra gång. När jag klickar mig fram på modesidor så åker muspekaren utan att jag tänker på det till rubriken skor och därefter högklackat.

Sen när började jag bli så kär i skor, och speciellt högklackat? Jag använder knappt högklackat, vad ska jag med ett par 12 cm klackar till? Det är knappast så att jag behöver förlänga mig 12 cm, jag skulle bli 186 cm lång om jag hade så pass höga klackar.

Jag tror det kan vara någon slags 18 - årskris. Att jag är så galen i klackar alltså. Herregud. Det är nästan så jag skäms lite över mitt nya älskaskor - beteende. Jag känner mig så där typiskt tjejig. Tjej-tjejig. Fjantig. Blä.¨



/        a

Kommentarer
Postat av: linda - my life, my fashion

HAHA :D nee de är en manchesterklänning :D Men skinnkjolen i min header är snart min, min min min :D ÅHOJAJA :D

2009-08-19 @ 13:19:29
URL: http://llindhlm.blogg.se/
Postat av: linda - my life, my fashion

förresten, jag har också börjat känna mig mycket "tjejigare" på slutet, hmm. är det åldersnojja tror du?

2009-08-19 @ 13:19:51
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0