Nu då?..

Vad ska jag göra med mitt liv? Dags att bestämma sig känner jag. Usch. Jag kan egentligen sitta här och tveka hur länge som helst.. men det är ju till ingen nytta egentligen.. är nästan säker på att det kommer sluta med att jag tar ett flyg o försvinner iväg till en mer spännande del av världen än lilla enköping.

Jag är bara så sjukt rädd. Nu snackar vi inte om ett sommarjobb på några veckor. Nu snackar vi ett år/halvår. Själv. Jättesjälv. I ett en annan stad. Ett annat land. Själv.

Ja.. jag kommer klara det. Måste bara intala mig det. Tror jag kommer tacka mig själv sen. Något jag verkligen inte kommer tacka mig själv för är om jag inte tar tag i saker o blir sittandes hemma med blicken in i väggen ett halvår. det känns som en lite halvdålig idé. Men jag skulle hellre gå ett år till på gymnasiet.. Är det möjligt att göra det? Dum som jag är så gillar jag ju att plugga, har jag märkt.

Just nu fylls mina öron av smk, och det känns som jag kommer få en torsk i huvet när som helst, känner för att gå ut och hämta lite björkris att flaxa med också. Rakade ögonbryn ska det vara.



/      a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0