Priset är skillnaden!

Snälla, hjälp mig. Hur patetiskt är det inte att ha en reklamjingel i huvet? Jag menar, det är inte ens kul att gå och sjunga på, nu har jag sjungit priiiiset är skillnadeen!, i flera timmar, och till ingen glädje alls kan jag tala om. Men, den är mig ständigt trogen, den lilla jingeln. Poff, så dyker den upp igen och innan jag vet ordet av så rör sig munnen och stämbanden anstränger sig allt dom har i ett riktig storslaget: PRIIIISET ÄR SKILLNADEEN!

När vi ändå snackar reklamjinglar så kan jag ju uttala mig om att jag faktiskt gillar den reklamen, willys. Den är bannemig lite söt. Den där med "om du köper på willys så sparar du pengar, så du kan bjuda nån på en lakritspipa och ni blir jättekära, och skaffar ett barn...", den alltså. Sen tycker jag för all del att den gamla, den med The Plan - The Wind Starts Blowing, också är bra. Mest för att det är en bra låt. Den skulle jag inte ha något problem med att ha i huvet istället... Nanananana.

Nej, nu känner jag att jag håller på att spåra ur. Tycker vi nöjer oss med att säga att jag verkar ha något för willys reklamer. Tur för dom! Att dom gör ett intryck menar jag!



/        a

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja - det kanske var lite fel. det var ÖB, men i alla fall. Inlägget blir så mkt bättre om man låtsas att det är willys reklam!

2009-08-29 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0