Vi snopplösa

Ahhh. Smärta. Smärtsam smärta. Jag har försökt sova bort den men det går inte. Det här är en av nackdelarna man drar när man föds utan snopp. Och en jävligt stor nackdel skulle jag vilja säga.

Killar tänk er att ni har blindtarmsinflammation och så spricker tarmen, plus att ni vill spy, svimma, dö, på samma gång - där har ni den, mensvärken. Uhhh.

Förövrigt måste Alvin och gänget vara den mest töntiga film som har gjorts på denna planet. Den får mig bara att vilja spy ännu mer än jag redan vill.

(förresten åkte nyss gunilla och tim förbi här utanför, hoho, det gav mig lite glädje i denna svåra "jag-vill-dö-av-smärta" - stund, och GRATTIS på födelsedagen tim!)

/      a


Kommentarer
Postat av: Tim, fotoblogg

tack anna :)

2009-08-12 @ 18:00:03
URL: http://blog.andreaheim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0