Du är ett ägg

Jag är orolig för min hälsa. Kanske inte en så stor nyhet eftersom jag tillbringar rätt mycket tid åt att tro att jag går runt med dödliga sjukdomar. Men nu är jag faktiskt orolig. Igen. Igår upptäckte jag nämligen ett blåmärke på min arm, vad kommer nu detta ifrån? frågade jag mig själv, men fick dessvärre inget svar. Idag blev jag helt plötsligt jätteöm på armen och handleden har svullnat upp som en ballong.

 

Dessutom så märkte jag att min ena fot också är helt uppsvullen (jag har trott att jag bara har haft ont pga en blåsa som jag har fått pga skoskav pga nya skor). Läskigt? Ja. Det är faktiskt läskigt. Dock kan ju foten faktiskt vara uppsvullen på grund av skorna, eftersom dom är pest och pina att ha på sig, fast dom är fina. Och jag älskar dom och jag ska gå in dom. Jag skyller på att det är läderskor, är inte det rätt svårt att gå in? Jo.. Tror att jag har hört det.

 

Nu ska jag sova (är jättetrött, en annan anledning att oroa sig över att jag har en hemsk sjukdom), och fundera över om man över huvudtaget kan testa på en klubb som heter Egg. Du är ett egg, du är ett egg, jag lovar, dom spelar säkert den låten hela tiden. Kan man klara av det? Ni som finner denna låt okänd kan kort och gott höra denna ljuva melodi genom att klicka här.

 

- Är det inte en underbar truddelutt så säg!

Godnatt folket.

 

/       a 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0